Без рубрики

Նախագիծ

2. Աշխատել անհատական նախագծերով : 

Առակ. Երկու թիակ.

Նավավարը ճանապարհորդին տեղափոխել է մյուս կողմ։ Ճամփորդը նկատեց, որ նավի թիակների վրա գրություններ կան. Մի թիակի վրա գրված էր՝ «Մտածիր», իսկ երկրորդի վրա՝ «Արա»։ — Հետաքրքիր թիակներ ունես,— ասաց ճանապարհորդը։ — Ինչո՞ւ են այս մակագրությունները: «Նայեք», — ասաց նավավարը ժպտալով: Եվ նա սկսեց թիավարել միայն մեկ թիակով՝ «Մտածիր» մակագրությամբ։ Նավակը սկսեց պտտվել մեկ տեղում։ — Երբեմն, ինչ-որ բանի մասին էի մտածում, խորհում, պլաններ էի կազմում… Բայց դա ոչ մի օգտակար բան չէր բերում: Ես ուղղակի պտտվում էի այս նավակի պես: Նավավարը դադարեց թիավարել մի թիավարով և սկսեց թիավարել մյուսով, որի վրա գրված էր «Արա դա»: Նավը սկսեց պտտվել, բայց հակառակ ուղղությամբ։ — Երբեմն, ես շտապում էի մյուս ծայրահեղությունը: Ես ինչ-որ բան արեցի չմտածված, առանց պլանների, առանց գծագրերի։ Ես շատ ժամանակ և ջանք եմ ծախսել: Բայց, ի վերջո, նա էլ տեղում պտտվեց։ «Ուրեմն ես մակագրություն արեցի թիակների վրա,- շարունակեց նավավարը,- որպեսզի հիշեմ, որ ձախ թիակի յուրաքանչյուր ալիքի համար պետք է լինի աջ թիակի ալիքը: Եվ հետո նա ցույց տվեց մի գեղեցիկ տուն, որը կանգնած էր գետի ափին. «Այս տունը կառուցեցի այն բանից հետո, երբ թիակների վրա գրություններ արեցի։

Оставьте комментарий